tisdag 7 maj 2013

Slättadamm!

Dagen har varit underbar i solen!

Va och hämtade mina tekoppar på cervera som kommit! Sen mötte jag upp Evelina! Vi åkte hem till henne och fixade kaffe. Sen promenerade vi bort till slättadamm! Satte oss på en bänk och tjötade, drack kaffe och käkade jordgubbar. Lite för mycket kaffe för jag va helt skakis sen. 

Vid 15 va jag hemma igen. Ingen matlust just för att jag druckit massa kaffe så jag fick trycka i mej lite mat. Japp förlite mat gjorde att träningen gick åt helvete! Jag svor och släppte vikterna i golvet. Inge bra! Nu måste jag lära mej äta ordentligt även på mina lediga dagar! 

Jag ligger nu i sängen nybadad och kollar på biggest loser på ipaden. Hade visst missat 2 avsnitt och sen är det ytterligare ett avsnitt idag på tv vid 21. Så det blir 3 timmar biggest för mej! :-P 

I morgon är jag oxå ledig. Jag hade tänkt ta tag i saker här hemma och så tänkte jag dra till veterinären så Texas får sitt årliga vaccin. De har Drop in från 09. 

Vilket väder vi haft idag! Gött! Men i morgon ska det regna! Jaja, lika bra att ta tag i hemmet då! :-) 

Nu får jag hänga med här! 
XOXO







Inga kommentarer: