onsdag 15 maj 2013

Sömn : 5 timmar!

Hej hopp!

Nu är jag på jobbet igen. 3:e och sista passet. Vi ska på utflykt i dag, så halva dagen kommer gå åt där. Vilket e skönt.

Hämtade paketet i går. Tog min cykel ner! Så skön att cykla på! Dynorna va perfekt till balkongstolarna! Men klänningarna va inget vidare! Behöll 2 baslinnen och en långkjol som man även kan ha som klänning! Hoppade i säng efter att jag hämtat paketet. Vaknade vid 5 då både jag och F ställt våra klockor. Han skulle köra gymmet innan, jag hade tänkt köra pw. 5 timmar i drömmarnas värld fick jag vara! Upp och hoppa! Slängde ihop en omelett att ha med till jobbets utflykt, sen drog jag iväg på pwn. Samma som i måndags. 4,5 km ala 40 minuter. Eftersom jag gick upp en kvart tidigare än i måndags så hann jag med en dusch nu på morgonen oxå! :-) härligt! Nu är man igång! Självklart deckade jag på bussen till jobbet! Haha!

I morgon börjar min lediga vecka. Jag har en tid hos Gyn på förmiddagen. Ska ta cellprov igen. Hade ju lätta cellförändringar. :-/ och nu har det gått 6 månader sen jag va där. Tänkte ta cykeln dit och köra ett pass på backaplan innan. Eftersom F tränar på morgonen nu så får jag köra själv. Eller man kanske skulle orka haka på honom till gymmet på morgonen? Tidigt? UFF UFF! Vi får se! :-P 

När F slutat jobbet i morgon ska vi hem till Daniel, Evelina och lilla Mathilda! Äntligen ska vi få träffa det lilla knytet! 

Så morgondagen är fullbokad med både roligheter och lite mindre trevliga saker. Helgen blir väldigt lugn! Det behöver jag! Vara lite själv! 

Hoppas ni får en härligt onsdag trots det mulna vädret som Göteborg (iaf) bjuder på!


Inga kommentarer: