onsdag 20 mars 2013

Ahh Inge bra idag heller!

Jag går som i sirap! Allt går segt! Gymmet i dag var katastrof! Jag började med crossen. Brukar köra på styrka 50-70, idag fick jag ligga mellan 40-55 för att orka! :-( sen tänkte jag köra ben. Suck gick inte bra alls! Jag kämpade och kämpade och fick sänka mina vikter. Jag ligger på övergången nu efter min fusksöndag! Det va inte värt det alls! Socker e skit! Jag packade ihop efter en timma på gymmet och gick hem.

Annars idag har jag varit och solat, plockat lite hemma och lagat mat. Jag har tvättat oxå. Och nu ligger jag i badet!

I morgon blir det en vilodag från gymmet. Jag ska jobba. Kanske lika bra. Hämta kraft tills fredagen när jag är ledig igen! Hoppas det går bättre då. Och att min kropp har hittat rätt energi den ska använda!

Nu ska jag kliva upp här. En kopp te och soffan väntar!

Puss på er!
.



Inga kommentarer: