söndag 24 mars 2013

Sunshine!

Hallå där!

Jag slocknade innan midnatt igår. Efter att jag tryckt i mej en burk med keso! ;-) vid 3 tiden ringde F och sa att han skulle va hemma runt 4. Och visst va klockan 04.00 när han stövlade in! :-* Han måste ha smugit in, för Texas började inte skälla förrän F va vid sovrummet.

Vaknade vid 9! Pigg och glad! Och redo att köra igång med söndagen! Så nu sitter jag här och äter frukost. Svart kaffe, 2 kokta ägg med majonäs och en burk makrillsfilé! Det ska jag väl klara mej på fram tills jag ska äta lunch! Jag tar ju craze och bcaa oxå. Jag fick faktiskt en plats på cxworx-passet! Så jag kommer vara på gymmet från 11.30 till 13.40! Sen tänkte jag ta en sväng förbi solariet innan jag går hem. F kommer garanterat att sova hela dagen ändå. ;-)

Nej nu får jag skynda mej lite här. Det tar inte mer än 10 minuter att gå till gymmet. Men Texas ska ju ut och röra på sej lite innan jag drar! Han ligger här bakom mej på stolen och solar! Solen verkar vara varm idag! Underbart!
.



Inga kommentarer: