onsdag 13 mars 2013

Drömmer om fel klockslag.

Hej hej!

Vaknade för en stund sen. Jag drömde att klockan va 9. Men vaknade och såg att det bara va 7.30! Härligt! Jag ska träffa Evelina idag vid 11, men fram tills dess har jag inget inbokat. Så nu har jag gjort mej en kopp kaffe och slagit på nyhetsmorgon på tvn och krupit ner i sängen igen. :-)

Idag väntar gymmet (ledig=gym). Jag hade bokat in mej på ett pass body balance, men eftersom jag ska träffa Evelina när passet är så fick jag avboka och kör styrka i dag istället. Rygg tänkte jag köra. Kanske axlar oxå. Känner av morgondagens benpass! Mest i vaderna faktiskt. Men den värsta värken har väl inte kommit än.

Solen skiner och marken är faktiskt vit idag! Snart hoppas jag värmen kommer så jag kan plocka upp sommarkläderna!

Hörs när jag är hemma tillbaka!
.

Svart kaffe i sängen!

..Och lite morgonbus! 

Inga kommentarer: