måndag 18 mars 2013

Min mat!

• 8.00 kaffe (svart)
• 10.00 Frukost: 3 små ägg till äggröra och 3 skivor bacon.
• 14.00 Lunch: en skål ärtsoppa och 3 proteinplättar med hallon och kesella.
• 17.00 ägglatte.
• 18.00 middag: 3 proteinplättar med kesella och hallon, en burk markillsfilé i tomatsås.

Massa protein idag! Och lite mindre fett. Kolhydrater? Ja de har jag undvikit bra idag! I morgon när jag är ledig blir det lite mer grönsaker oxå. Jag ska numera framöver försöka undvika grädde, crème fraîche, mjölk och för mycket ost. Endast på helgen. Och hitta fettet ifrån lax, avokado, äggen, bacon och majonäs. Fick lite idéer när jag läste en viss blogg. Nu blir det eller inga lchf-bak! Bara te på kvällen. Och lakritste smakar som en efterrätt! :-P jag har oxå ändrat tiden för fastan nu. 10-18 får jag äta. Ska se om det går bättre. Va knepigt att vänta till 11 om man ville träna på morgonen. Jag får äta ordentligt vid 18 så står jag mej hela kvällen tills jag hoppar i säng.

Inga kommentarer: