onsdag 20 mars 2013

Ytterligare en oplanerad dag.

Hej hej!

Vaknade vid 7 av en riktigt otäck dröm! Men jag lyckades somna om när jag lugnat ner mitt hjärta. Och vaknade igen 8.30.

Idag skulle jag ha åkt hem till Frankie och Nellie. Men jag fick ett meddelande igår av Frankie att Nellie va jätte förkyld och att jag fick avgöra om jag ville komma eller inte. Jag avstod. Jag e livrädd att bli förkyld nu, nu när träningen går så bra! När jag kommit in i ett flow. Och så är det påsk och allt snart. Jag ska jobba då. Och vem vill sjukskriva sej när man får dubbel lön i 2 dagar? Inte jag iaf! ;-)

Så nu är dagen oplanerad. Jag tänkte ta en sväng till solariet igen, och när F slutat så blir det gymmet. Jag har inte bestämt om jag ska köra ben eller rygg. F skulle köra axlar/triceps. Triceps körde jag igår. Så vi får köra olika idag. Kanske ska köra axlar ihop med honom och sen övre rygg själv? Köra ben på fredag istället? Vi får se vad jag blir sugen på när jag är på plats!

I kväll e det tvätt och städ-dax! Onsdag ju!

Nej nu ska jag göra mej en kopp kaffe och mysa i sängen ett tag till. Tills mitt ätfönster börjar vid 10. Kissade på en ketos-sticka förut, jag är inne i ketos igen! Men väldigt långt ner på styrkan. Inte så konstigt med allt socker i söndags. Men jag kommer komma högre upp på listan under veckan, bara jag stoppar i mej tillräckligt med fett. Ju högre upp desto högre förbränning! ;-)

Nej, kaffe va det! Puss på er!

Bild: och så kom Texas och ville oxå ligga under täcket!

Inga kommentarer: