onsdag 6 mars 2013

Vi tog bussen hem..

Sitter på bussen med Texas. Blev klar med jobbet lite tidigare så jag hann med 21 färjan. Så jag tog den hem. Vanligtvis brukar jag sova kvar på jobbet när jag har 2 pass i rad ju. Men nu när jag är hemma innan 22 så åker jag gärna hem och sover istället. När det börjar bli ljust på kvällarna så kan man ta en långpromenad då istället och sova kvar. De har jätte bra PW/löpningsvägar på björkö. Sålänge som solen är framme. Annars blir det bäcksvart!

Från det ena till det andra! Min lugg har växt! Jag har den i ögonen hela tiden! Så nu måste jag klippa den när jag hem! Jävla pill ju! Men jag trivs så bra! På lördag ska jag ut för första gången i min lugg så det ska bli kul att fixa håret! Dock genesis fest så det slutar väl med tofs ändå! :-P

F har spelning och han börjar sitt set 22 och kör till 23.30. Kommer bli grymt då han ska få spela prgressive för första gången! Me like!

Ha en skön onsdagskväll! Jag ska hem och pussa på min prins!
.

Inga kommentarer: