torsdag 21 mars 2013

Bläääh!

God morgon! - not!

Sovit som en kratta i natt! La mej redan 21 igår, för att se på ett tvprogram. Stängde av tvn vid 22 när det va slut. För att sova. Men jag har tiotusen tankar i huvudet och jag kunde inte finna ro. När jag väl höll på att somna så levde F's armar ett eget liv och slog till mej 2 gånger. Sen va det bara att försöka somna igen. Inte lätt.

Vaknade flera gånger i natt, men när F's klocka ringde så gick jag upp. Nu sitter jag här påklädd och ska dra till jobbet snart. Efter detta passet är jag ledig i 4 dagar. Det behöver jag. Jag känner mej helt slut i kroppen! F har planer hela helgen typ, så jag kommer få en del rid för mej själv. Och det behöver jag oxå! I morgonkväll skulle jag på fest egentligen, men jag tror jag skiter i det och håller nej hemma till film och mys. Och sova!


Nej nu får jag dra mej! Ha en bra dag i kylan!
.

Inga kommentarer: