lördag 23 mars 2013

Inne i fastan än..

Tjabba!

Vilken dag! Solen skiner! Och jag har redan varit på mmsports och köpt en burk bcaa xx och tränat! Det jag inte gjort än är ätit mat. Jag är inne i fastan än. Sitter nämligen och väntar på käk. Hemma hos svärmor.

Igår när jag va inne på min myskväll för mej själv. Jag hade precis skrivit och postat mitt förra inlägg så dog tvn i sovrummet oxå!! Va fan! Myrornas krig! Sen dog internetet oxå. Jag ringde och gjorde en anmälan till Hsb. De bad mej kolla mina säkringar. Men efter jag bytt alla så funkade det ändå inte. F va ju hos sin pappa (som bor granne med hans mamma) och F ringde och frågade sin mamma om hon kunde hämta mej. Jag skulle ju ändå hit idag. Och det gjorde hon! Snällt! Jag började och packa ihop en väska. Då slocknade hela huset?! Kolsvart! Så jag fick packa med levande ljus! ;-) Både ljuset, internet och tvn kom tillbaka innan svärmor kom. Kvällen slutade iaf hemma hos svärfar och F!;-) då vi har sovit hos F's mamma!

Nu väntar vi på att Johanna och Susanne (svärmor( ska komma hem. Susanne har hämtat Johanna på Landvetter och har köpt med mat påvägen hem! Från kungs! Mums!

Jag slutade faktiskt äta vid 18 igår, så idag kör jag lite övertid på fastan! 2 1/2 timma övertid än sålänge!

Vi hörs lite senare! För nu tror jag maten kommer! Puss å Kram!



Godmorgon lillen! 
ingen bild i sovrummet! 

Inga kommentarer: