torsdag 21 mars 2013

Dagens käk.

Idag har jag varit vrålhungrig! Och det har inte gått att stoppa mej.

10.00Frukost: bacon och äggröra, lite ost och kaffe.
12.00 sugen på allt! 100 g kesella med hallon och kokos. + ett flatbröd med onsalakorv på. 1 näve jordnötter.
15.00 Lunch: mossaka, en avokado och grönsaker.
17.45 middag: jag va fortfarande mätt efter allt jag ätit, men jag måste ju äta innan 18, så 2 flatbröd med leverpastej och gurka, mögelost och en burk makrillsfilé. + kaffe!

Nu e jag proppmätt! Jobbar till 22, så jag är inte i säng förrän 23 -23.30. Jag hoppas inte magen kommer att kurra innan dess!

I helgen funderar jag på att låta fastan vila lite tills på måndag. Så jag kan mysa lite framför tvn i morgonkväll! Man måste ju inte fasta alla veckans dagar. Men 10-18 passar mej perfekt! Iaf på vardagarna! Om man är uppe sent så kan det va lite jobbigt om man hinner bli hungrig. Jag har väldigt svårt för att somna om jag hungrig.
.


Inga kommentarer: