lördag 16 mars 2013

Lakritskaffe!

Hej hej!

Solen skiner på oss idag oxå! Härligt ju!

Sitter med träningskläderna på mej och kan inte bestämma mej om jag ska ta en långpromenad eller om jag ska gå till gymmet direkt? Texas är nog inte på hugget för långis. Trots solsken så är det är ändå minusgrader ute. Jag ger det en månad till. Sen är det dax för promenaderna.

Vaknade 8.30. Låg och drog mej och hoppades på att F skulle vakna han oxå. Men det har han inte gjort än. Han har skadat foten (alltid något?!) så jag lär få dra till gymmet själv. Jag har dragit fram diskmaskinen och kollat på kopplingarna. Jag måste koppla in den någongång! Så jag tänkte jag skulle pilla med det idag.

Blandade min vanliga kaffe idag! Men bytte ut kanelen till lakritspulver! Jättegott!

Nej nu får jag iaf gå ut och kissa vovve. Han står just nu och solar vid en liten solfläck i köket!
.



Inga kommentarer: