fredag 15 mars 2013

Fredagen e häär!!

Jag e i full gång med att stretcha! Jag e så stel! Jag stretchar väldigt dåligt på gymmet. Så när jag har lite tid över på jobbet så brukar jag lägga mej på golvet och köra ett Abs-program och sen stretcha hela kroppen! Det e skönt.

4 timmar kvar tills jag sitter i F's bil. Han hämtar mej när jag slutat. Han är ändå on the road påväg hem från jobbet. Vi ska svänga in på Ica och köpa jordgubbar! Jag är så sugen! I kväll tänkte vi göra fläskfilé i ugn med champinjonsås! Och jordgubbar doppade i choklad till efterrätt vill jag ha! :-)

Såg att det va godismässa i helgen! Om
vi ska dit? Svar: Ja! :-) jag håller tummarna på att det finns sockerfritt, annars fuskar jag den helgen oxå! :-D

Solen skiner idag oxå! Och ska gör hel helgen! Det gör mej så lycklig! :-*
.





Inga kommentarer: