lördag 16 mars 2013

Biceps/ländrygg + mage!

Tjollahopp!

Vilken superlördag!

När jag varit ute på promenad med hunden i förmiddags och ätit frukost (bacon och äggröra) så tog jag mitt förnuft till fånga och packade träningsväskan. Ryggsäck idag! :-) mycket skönare att bära! Får nog investera i en lite större ryggsäck. Jag glömde gymstrumpor så jag fick ha de jag hade på mej till gymmet! Snyggt! Haha! Brukar annars ha såna låga. Träningsbollen matchar mina naglar! ;-)

Körde biceps, ländrygg och mage. Gick grymt! Hem och vända, lunch (tonfisksallad!) och sen en sväng till solariet. Tog mej en PW efter solariet för att svala mej lite. Solariet jag låg i måste ha varit igång sen i morse för jävlar va hett det va!

Nu har jag varit ute och kastat boll med Texas. Helt slut i kroppen nu! Så det blir nog ett varmt skönt bad. Och sen får mm väl börja tänka på middagen. Fläskfilé i ugn och champinjoner som vi skulle ha gjort igårkväll. Sen har jag hälften av de chokladdoppade jordgubbarna kvar från igår! :-)

Nej fan nu får jag duscha av mej den här skogshuggarlukten! Ha en skön lördagkväll vad nu ni än ska hitta på!
.







Inga kommentarer: