fredag 22 mars 2013

Morgonträning!

Hej hej hallå!

Idag vaknade jag tidigt! 06.20. Jag hade ställt klockan på 06.40 för att F började inte förrän 9 idag (kurs) så vi tänkte köra gymmet innan. Jag klev upp och blandade en pwo och satte mej i soffan för att vakna till. Det tog inte lång tid innan jag piggande till av pwon. F vaknade vid 7 så då drog vi till gymmet.

Gick så sjukt bra idag! Vi körde rygg på varsitt håll. :-) F drog tidigare och jag va kvar och körde lite till. Och nu ska ni inte glömma att jag tränat under fastan! Så jag har inte ätit än. Ja förutom Pwo och bcaa xx då. Jag ska äta vid 10.

Jag får alltid sån kramp i fötterna när jag tränar, men jag spänner dem väl för mycket. Borde kanske börjar med magnesium igen.

Tack gymmet för ett grymt pass! Jag e så glad! - 1,1 kg på vågen efter 4 dagars med periodisk fasta! Halleluja! Hoppas det är fett jag tappat! ;-)
.

Inga kommentarer: