onsdag 6 mars 2013

Jävla kcal!

Ja de här med att räkna kalorier..

Jag får inte ihop de! Jag e ju mätt men hur mycket jag än försöker få i mej, och lägger på extra med smör på mackan (ja jag äter ju enligt lchf) så kommer jag inte upp till 1500 kcal! Jag kanske inte borde äta 1500 kcal? Jag kanske borde äta mindre? Det är ju ännu svårare att komma upp till det de dagar jag tränar för då får jag lägga på de kcal som jag bränt under passet! Så då kanske jag måste äta 500 kcal till! Jag kör ju periodisk fasta oxå. Så jag äter inte mellan 19-11, alltså har jag 8 timmar på mej att få i mej 1500 kcal. Jag körde 1300 kcal innan, men en vän sa till mej att lägga på lite till. Kanske ska äta 1500 kcal när jag tränar och typ 1200 kcal när jag har vilodag. Vilodag betyder alltså att jag är på jobbet, och här sitter jag mest ner. Så det funkar ju.

Jag får googla runt lite.

Frukost idag bestod av massa kcal! Lunch och middag blev lite mindre. Nu är klockan efter 19 och jag får inte äta förrän 11 i morgon! Jag ska försöka få till detta på bästa sätt. Så jag bränner fett och bygger muskler samtidigt!
.

Inga kommentarer: