onsdag 13 mars 2013

Onsdagen e gjord!

Hej hej hallå!

Onsdagskvällen är här!

Jag har haft en dag full att aktiviteter! Det enda jag inte har hunnit med (läs:valde bort) e gymmet! Men jag har kört lite biceps här hemma med vikterna!

Vid 11 möte jag upp Evelina på rusta! Jag va nyfiken på ett schampo de har där vid namn aussie. Det finns oxå på kicks, men där kostar de 119 kr styck. På rusta tar de 69.90 kr per flaska! Så nu fick jag med mej både schampo, balsam och inpackning. Ska bli kul att testa något nytt. Mina litersflaskor är snart slut, och man märker ju att man inte ska köra samma schampo/balsam så längre. Håret tröttnar! ;-) Jag va oxå till life och köpte med en burk kokosfett som va slut hemma. Och en liten stevia choklad till fikat! Vi tog en kaffe så det va gott att ha nått till. Vi passade på att handla oxå. Evelina va då snäll och körde hem mej.

Hemma runt 15. Då ordnade jag kvällens middag. Och vid 16.30 dök F upp! Så vi har haft vårat onsdags tvätt/städ! Så nu e alla kläder tvättade och lägenheten är ren! Vi har ätit middag! Och jag gjorde en gratäng till honom och en till mej. Samma fast olika fettprocent på crème fraîche:en. Kassler och mozzarella! Jätte gott!

I morgon är det jobb som gäller igen, i 2 dagar. Slutar 18 på fredag.

Nu ska jag ta mej en sväng förbi Hemköp. Måste fylla på busskortet. Sen blir det soffan resten av kvällen. Och te! Mia på grötö vid 21 ju!

Ha en mysig kväll på er!
.













Inga kommentarer: