söndag 10 mars 2013

Genesis !

På soffan hos svärmor ligger vi utslagna!

Festen i går va grym! Fredrik spelning gick felfri! Riktigt bra! Och han avslutade med min nya favoritlåt!

Vi körde fest ända tills det stängde och en sväng till Sibylla. 2 tjockkorvar med räksallad! Men jag va så trött så jag fick bara i en ena korven. Jag slutade dricka ganska tidigt så jag va ju dödstrött de sista timmarna innan vi gick hem. Jag bet ihop och dansade ändå. För sätter man sej ner så går det inte att resa sej igen. Öronproppar i öronen gjorde att jag kände basen i hela kroppen, och det gjorde mej så fruktansvärt illamående! Klockan 6 va vi här hemma. Sjukt kallt ute! -12! Så det tog en timma innan jag somnade för att jag va så kall!

Vaknade strax efter 10 idag. Och låg och försökte somna om. Men det gick inte. Så både jag och F klev upp 11.30. Svärmor va snäll och åkte iväg och köpte käk! Blev en likadan sallad som jag åt igår. Mm! Vi har kollat på djurakuten-maraton och sen slocknade jag! Med Texas i knät!

Vi ska dra oss hemåt om en stund här. I morgon väntar jobb för oss båda. Men jag jobbar bara 1 dag, sen är jag ledig i 2 dagar igen.

Ha en skön söndagskväll!
.





Inga kommentarer: