fredag 29 mars 2013

Middag i sängen!

Nu är jag hemma! Hann att pussa lite på F innan vi byttes av och han drog iväg.

Jag ligger i sängen och kollar på tvn. Har precis fått i mej min middag. Mätt och trött! Texas verkar vara helt slut efter svängen i Värmland. Han ligger här och nannar bredvid mej.

Jag skiter nog i festen i kväll och degar här hemma istället. Risken är att man blir kvar på festen för länge så jag kommer vara dödstrött i morgon när jag ska till jobbet. Jag ligger här och kollar på premiären av lets Dance istället! Haha pensionären! Men de e la gött att ta det lugnt. Jag har en film jag inte sett än oxå som jag tänkte se.

Ps. Gymmet är stängt idag!! Aj aj! Ett enda gympass denna vecka! Det betyder att jag får köra dubbelt så hårt nästa vecka! På de få dagarna jag kan träna. Typ 2 dagar.. Tisdag och fredag! Bakis måndag, Jobb onsdag och torsdag. På lördag flyger vi till Holland! Men på lördagkväll kommer det brännas en jävla massa kalorier! Dans mellan 21-07!? Puuh! Trött-tjej! ;-) men efter nästa vecka är det inte något speciellt som ska ta upp min tid, så då får jag biffelibiffa! Det gäller att prioritera. Och slänga vikter är ju inte alltid viktigast.



Inga kommentarer: