tisdag 5 mars 2013

Smådjursakuten.

Hej hej!

Solen skiner och då kan man bara inte vara på dåligt humör! :-)

Sitter på bussen just nu. Påväg in till stan igen. Varit där en sväng redan. Körde ett grymt pass med Emil! Rygg! Och körde igång med marklyft! Avslutade träningen med 20 minuter crosstrainer! Så ja, jag kommer känna av det i morgon! Brukar inte köra marklyft med F. Men det ska jag genast lägga in på schemat! Mer träning med skivstången! Efter gymmet va det in i duschen och sen till Monica på mphudvård! Dax att bli vaxad igen!

Nu har jag bara varit hemma och käkat lunch och tvättat. Och ska faktiskt åka till smådjurakuten med Texas. Jag googlade runt lite i går när jag inte kunde somna, och såg att smådjurakuten gjorde gratis tandkoll på hund och katt i dag och nästa tisdag. Så jag ska dit nu! Det börjar från 17. Så jag åker dit lite innan för att slippa sitta och vänta alltför länge. Se vad de säger och tycker att jag ska göra. Om han behöver sövas och ta tandsten, ev dra ut någon tand. Han har ju 2 st som är lite lösa. Hoppas det inte tar alltför lång tid. Jag vill hem och dega i soffan resten av kvällen. Jag jobbar onsdag och torsdag 7-22. Men det är faktiskt veckans enda pass. Härligt! Så det blir långhelg igen! Fre-lörd!

Nej nu ska jag byta buss! Hej sålänge!
.

Inga kommentarer: