måndag 25 mars 2013

Ooh aj!

Hej hopp!

Inget gym för mej idag! Gårdagens hårda träning har skadat min rygg! Jag har problem med svanken, smärta som kommer och går. Och speciellt när jag belastat den. Så jag fick vila idag helt enkelt!

Vi åt våfflor istället! Hehe! Jag gjorde mina lchf-våfflor och F gjorde sån där med färdigt påse. (Bläh) hehe. Riktigt gott! Vi tog ett bad oxå! F hatar att bada, men jag fick allt ner honom i badkaret!

Mina fransar har jag ju fixat oxå! Det va skönt att få det gjort. Hittade bubbelvatten som smakar glass! Jävligt god! Och en låda jordgubbar fick följa med hem! Köpte även med en påskpresent till F från stayhard! Väldigt fint linne! Han har flera stycken av de, men bara enfärgade, nu blev det ett randigt!

Nu ligger jag bänkad framför tvn och väntar på att vetenskapens värld ska börja! Handlar om fasta idag! Så det kan ju vara intressant! :-)

Hörs i morgon! Då e det dax för jobb igen!

Ps. Recept på LCHFvåfflorna: http://56kilo.alltforforaldrar.se/lchf-vafflor/







Inga kommentarer: