tisdag 12 mars 2013

Skakiga ben, blåbär och kycklingsallad!

Tjenarrreee!

I soffan, nybadad, i morgonrock och proppmätt!

Vilken skön dag! Jag har plockat här hemma. Tog mej ett bad och la en mask. Varit iväg med kläder till emmaus som jag inte använder. Kan ju hoppas att de kommer till nytta för någon annan. Sen tog jag gymmet när jag ändå va halvvägs! ;-) tungt benpass! (Jag maxade rump/benmaskinen! hulken idag!)Och en sen en sväng i solariet där jag somnade! Vaknade precis innan det avslutande pipet kom. Handlade påvägen hem. Väl hemma så gjorde jag soppa! Broccoli och ädelostsoppa! Som jag nu fryst in portionsvis! Gjorde världens godaste smoothie oxå!

Tog mej en skön dusch och sen en kycklingsallad! Så gott! Proppmätt nu! Det ska jag vara oxå nu när jag fastar mina 16 timmar.

En kopp te nu och en film. Känns som man kommer somna väldigt tidigt idag.

Sov så gott! Natti natti!

Mina biceps är inte mycket för världen! Men jag är så dålig på att träna dem. Det e ju så tråkigt! Jag ska bättra mej!


proteinsmoothie i min starbucksmugg! :)




Inga kommentarer: