fredag 22 mars 2013

En kväll i sängen!

Igår kunde jag se vad jag får tillbaka på skatten. Jag brukar få en del eftersom jag har bolån. (Bostadsrätt) men detta året fick jag nästan det dubbla! 12.300 kr! Halleluja! Men lyckan varade inte mer än ett dygn. I dag när jag kom hem ifrån gymmet så funkade inte tvn! WTF?! Den lilla standby knappen lyser inte ens! :-( så nu går skattepengarna till en ny tv! Jävla skit! Min tv är dock 8 år gammal! 20.000 kr kostade den då. Plattvn va dyr då!

Efter semestermötet köpte jag med tulpaner, en ask jordgubbar, grädde och en burk kesella och drog hem till Evelina och Daniel. Lite fika! Påvägen hem gick jag in på Lidl. De har tydligen goda fläsksvålar där. (De är bra för oss lchf:are eftersom de innehåller 0 kolhydrater.) en påse med hem och så drog jag hem. Kissa vovve som varit själv i några timmar. Sen hoppade jag i badet. Iskall! Och det börjar bli ruggigt kallt i lägenheten nu när elementen varit avstänga sen i måndags. De skulle sätta på den i dag, men det har blivit något fel så det dröjer.. Självklart när det är som kallast ute! :-/

Och eftersom tvn i tvrummet är paj, så ligger jag nu i sovrummet och kollar på tvn där. Ätit en bit lchf-pizza som jag hade i frysen, fläsksvålarna har jag oxå tryckt i mej. Resten av kvällen kommer jag nog tillbringa här. Mår lite illa. Det har blivit en del kaffe idag och det tål inte min mage. :-( svider i min lilla mage!

Eftersom F är hos sin pappa i kväll så sover han i Frölunda i natt. Vi ska ändå dit i morgon för F's syster Johanna kommer hem i morgon ifrån Thailand (hon har jobbar säsongen där ju.) så vi ska hälsa på! Men eftersom han sover där så får jag ta bussen dit till morgonen. Ett träningspass innan Johanna kommer hem! Och en sväng till mmsports måste jag oxå. Nu är det nog bara bcaa kvar till ett träningspass!

Hittade mat och hälsa - tidningen på Hemköp! Så jag lär ligga kvar här i sängen! Kolla på tv och läsa tidning! Jag har en påse nötter oxå om nu jag skulle råka bli hungrig igen. (Väldigt liten chans! = proppmätt!)

Ha en härligt kväll!
.



Inga kommentarer: