måndag 4 mars 2013

Ny vecka, nya möjligheter.

Goddagens!

Vaknade 7.30 av att grannens hundjävel stod ute i trappuppgången och skällde som en dåre. Och den gav sej inte heller! De e inte så duktiga på att säga till den.

Jag började med en kopp kaffe. Svart. Eftersom jag fastar idag. Och den körde jag igång med att skipa bordsbenet. Tog de ytorna jag kom åt med slipmaskinen. Sen vaknade Texas till liv (ja, han e inte krävande den lilla och måste ut och kissa direkt. Utan han ligger gärna kvar när jg går upp.) Så nu har jag varit ute på årets längsta PW med honom! Han e ju så frusen av sej så det har varit för kallt för honom att gå längre promenader. Så han har varit nöjd med ut och kissa och runt huset och in förut. Så har vi kört bollkastning inne för motionen! ;-) Så nu kommer vi gå längre och längre ju mer temperaturen höjs ute. Skönt! Nu är killen trött och ligger i sin korg och kisar med sina ögonen.

Jag tänkte väl köra igång och slipa det sista på bordsbenet. Så jag kan städa undan allt slipdamm! Och sen måla!

Men först en kopp kaffe till!
.



Inga kommentarer: