måndag 4 mars 2013

In bed och hissen på tv!

Bläh! Vilken skitdag jag haft idag! Jag har insett att dygnsfasta och träning INTE går ihop. Iaf inte på samma dag. Speciellt inte om man ska va fysisk med kroppen hela dagen.

Som ni ser så fick jag bordet klart. Och vid 13 stod jag inte ut längre. Det snurrade som fan i huvudet och jag orkade knappt stå upp. Jag ville vara lägga mej i soffan och sova. Så det fick bli att bryta fastan och äta. 18 timmars fasta. Jag kom aldrig igen, så träningen gick piss! Illamående och yr! Så jag försökte köra ben. Men ingen kraft alls! Så nu lägger jag ner det här med dygnsfasta. Det är inget för mej alls!

Jag har köpt ketonstickor idag! Så i morgon när jag vaknar ska jag kissa på en för att se vart jag befinner mej!

Köpte inlagd gurka utan socker idag! Libanesisk vildgurka! Halleluja! Jätte goda! Leverpastej och gurka! Mums!

Jag har upptäckt att Texas har fått massa tandsten. Så jag har tillägnat mej att skrapa bort en del. Jag ska fortsätta i morgon. Det är jobbigt för honom, stackarn! Och jag upptäckte att han har 2 tänder som är lösa! :-( det är inte först gången han tappar tänder heller! Nu är man ju orolig att han ska bli tandlös! Såg att småsjurskliniken har öppet hus om just tänder i morgon och nästa tisdag. Så jag ska försöka åka dit med honom i morgon. Det va tydligen gratis oxå. Allt som handlar om honom gör att jag får ont i magen! Känner verkligen inte så om barn! Men det kanske ändras om/när jag skaffar ett eget. Och om jag e lika orolig över barnet som Texas så vet jag inte om jag ens vill ha barn! :-S

I morgon ska jag möta Emil vid nordic wellness vid domkyrkan. Vi ska köra ihop! Han åker till Thailand på fredag så vi hinner tjöta lite oxå. Vid 13 ska jag bli vaxad, äntligen! Vinterpälsen ska bort!

Nej nu va hissen slut. Dax att nana! Hörs i morgon!
.

Inga kommentarer: