måndag 25 mars 2013

Färga och permanentböjda fransar!

Hallå där!

Min klocka ringde 8.15. Så jag har legat i sängen en timma nu! En kopp te och aminosyror har jag fått i mej. Frukost om 30 minuter.

Vid 11 ska jag vara hos Frankie och Nellie och hälsa på! :-) Frankie börjar jobba vid 13 så då drar jag in till stan och fördriver tiden lite. Jag ska nämligen till salong unik vid 14 och färga och böja mina ögonfransar igen! jag va riktigt nöjd förra gången! Och de satt verkligen i, i 8 veckor som hon sa! Så snygga blev ögonen och så skönt att slippa böja med tång! Bara måla på med mascara!

I kväll väntar gymmet. Triceps / ben blir det idag. Denna vecka får jag bara ihop 2 gympass! (Tur att jag körde tillfällen på gymmet förra veckan!) så jag får köra lite längre pass. Och fler muskelgrupper. Sen får jag väl lyfta lite här hemma!

Nej nu ska jag hoppa ur sängen. Texas ska rastas och frukosten ska göras!
.

Inga kommentarer: