tisdag 19 mars 2013

Kallt!

Hej hej!

De här stängt av värmen i min lägenhet nu! Så det e kallt!

Jag vaknade vid 8.30 av att de höll på att greja nere på gården. Vet inte va de gör men värmen ska vara avstängd fram tills på fredag. Jag har varit hemma hela förmiddagen. Plockat hemma och myst! Vid 15.30 drog jag och solade innan jag gick till gymmet. Körde cross, bröst + triceps. Och det gick inget vidare! Jävla sockersöndagen! Nu är jag slöare än någonsin! Och mjölksyra! :-( det har jag inte på lowcarb mat! Så nu jävlar blir det fan inget mer socker på länge! Hoppas gymmet går bättre i morgon. Jag körde iaf igenom hela passet.

Nu har jag precis slängt i mej min middag. Tonfisksallad. Mätt! 10-18 har funkat bra som ätfönster både i går och idag. Mitt intag av mat idag:

10.00 Frukost: kaffe med kokosfett mixat, 2 ägg och 3 skivor bacon.

14.00 Lunch: smoothie på casein, kokosmjölk, blåbär, vatten och isbitar, mixat! 1 ägg med lite majjo.

10 g bcaa xx innan gymmet.
10 g bcaa xx efter gymmet.

18.00 Middag: tonfisksallad med avokado, ägg, majjo, gurka, paprika, isbergsallad.

- träning! Jag lägger alltid till träningen i shape up när jag tränat. Så jag har ätit mer kcal än den visar eftersom den drar av kcal när man lägger till träningen! Tex: Idag körde jag 45 minuter intensiv styrka, då drog den av 318 kcal, så jag har alltså ätit 318 kcal + 1377 kcal! = 1695 kcal! Hänger ni med? :-P
.



Inga kommentarer: