lördag 23 mars 2013

Biceps, mage och en burk bcaa.

Idag körde jag biceps ihop med F och sen körde jag mage på egen hand. Allt gick som på räls! Och jag börjar undra om jag kör som bäst under fastan! Isf kommer jag börja köra på morgonen i fortsättningen!

Jag började med biceps med fira vikter. 2,5 kg tyngre på varje hand! Jag orkade självklart inte lika många, men jag gick ner något kg efter att jag inte orkade mer med den tyngsta vikten! Det är ju den tekniken som gör att jag blir starkare! ;-) mage körde jag med 10 kgs skiva istället för 5! Och 12 kgs vikt sneda magmuskler istället för 10 kg! Det går framåt!

I morgon har jag bokat in mej på 2 pass och hade tänkte att köra ett pass axlar innan de börjar! 3 pass i rad! Cykel activio 45 och cxworx 30. Jag har fått plats på det förstnämnda, men den andre står jag som reserv nummer 3 på. Det började som reserv nummer 11, så jag kommer nog få en plats. Det är säkert några som bestämmer sej för att gå ut i kväll och inte orkar träna i morgon! ;-) Det är release på ett nytt pass av cxworx oxå! Kanske man kan börja gå på det passet på söndagar.

Va förbi mmsports innan gymmet, en burk bcaa xx köpte jag! I grevens tid! Jag hade en skopa kvar hemma! Valde en annan smak denna gången. Jag har kört några burkar med smaken mango innan, och nu testade jag lemon/lime och den var väldigt god!

Hungrig som en gris har jag varit idag! Även om jag känner mej proppmätt i magen så vill jag bara äta och äta och äta! Livsfarligt!

Till både lunch och middag fick det blir avokadosallad från Kungs som svärmor bjöd på. Det är så mycket mat i den så jag delade upp den i 2 måltider. Avokado, riven ost, ägg, sallad, tomat, gurka, skinka och räkor! På menyn innehåller den majs oxå, men jag ber alltid att få utan majs och så lägger jag till fetaost. Bästa salladen! Den är riktigt god! Och jag gjorde eget vatten till middagen. Vatten med is, lime och frysta hallon!

Ha en skön kväll! Jag e sket trött! Så jag lär nanna tidigt. F kommer väl hem sketfull i natt någongång och ska krypa ner intill mej! Haha!







Inga kommentarer: