måndag 11 mars 2013

Måndag! Yes!

Hejsan!

Ny vecka! Och jag startade den med att jobba! I morse va det ljust när jag gick till jobbet. Så underbart! Dock kallt. Väldigt kallt för att vara mars. Men det va bara att dra på sej tjockaste halsduken och mössa och tjocka strumpor! :-)

I morgon är jag ledig. Hade planer som blev avbokade. Så det blir nog en sväng till stan. Min mobil stänger av sej och visar att batteriet är slut när jag försöker starta den. Väntar jag en stund så går den igång och då är inte batteriet alls dött. Vet inte om det har med kylan att göra. Men det ska jag få svar på i morgon.

Jag har precis bakar en banankaka på jobbet så det luktar sååå gott! Inte smaka! Så jag får göra nått annat att käka. Annars är risken att jag proppar i mej halva kakan! ;-) åt lite godis i fredags så sötsuget är tillbaka. Nu gäller det bara att bita ihop en stund till så är det över om några dagar.

Kakan är nog dax att ta ut nu, och det är dax för min middag! Periodisk fasta is on!


Jag och F + Texas utslagna i soffan hos svärmor igår! Härligt! Älskar söndagarna hemma hos henne!

Inga kommentarer: