torsdag 7 mars 2013

Bacon!!

Hej igen!

Jag bröt fastan nu. Aj då. Men Jag lär göra det resten av veckan oxå. Får ta nya tag till veckan igen. Man måste inte köra periodisk fasta varje dag ändå. Min mage kurrade så när jag kom hem! Så jag slängde i 2 ägg i kastrull, och hoppade i duschen samtidigt som de kokade. Till det 4 skivor bacon och majjo på äggen! Mmm!! Sitter i min morgonrock vid köksbordet med tända ljus och käkar medans jag bloggar. F har redan somnat. Och jag är som vanligt inge trött. Jag funderar på att fixa till ett nytt utseende på bloggen. Måste få in lite bilder så den blir lite mer personlig. Vet inte om jag orkar sätta mej  med det nu bara. Eller? halv 12. Kör jag igång här så kommer jag vara uppe halva natten. Ska visserligen inte göra nått förrän 11 i morgon.

Jag har slängt ut en annons på blocket i dag oxå. Mina fina friis och company skor som jag envisats med att spara fast jag inte kan ha dem! Men nu är annonsen ute. Ingen som hört av sej än. Men jag får hoppas någon köper dem så de kommer till användning. Annars får jag väl sätta upp en hylla i min klädkammare som de kan stå på, så jag kan titta på dem åtminstone!
Har lite annat jag hade tänkt slänga ut på blocket framöver. Och F ska sälja sina sommardäck! Så man kan gå in i mitt källarförråd igen! ;-)

Nej fan, jag borstar mina tänder och hoppar ner bredvid honom. Ögonen är faktiskt ganska trötta!

Natti på er!



Inga kommentarer: