söndag 22 januari 2012

5 weeks!

Idag är det exakt 5 veckor kvar tills vi drar! 5 veckor går fort! Speciellt om man gör som jag, fyller dagarna med massa aktiviteter! Massa jobb, träning, fester och fix! Men värst kommer det bli när jag kommer hem. Då kommer jag få jobba igen det jag tagit ledigt ifrån! Jobba in en heltid på 2 1/2 vecka! Gött! Men det ska jag inte tänka på nu. Nu ska jag bara se fram emot resan! Sol, bad, massage, god mat, shopping, båtturer och massa kärlek. Säkert endel myggett, diarré, småkryp, matförgiftad och hårda sängar. Men det bra väger såklart upp! ;-) haha ska undvika att bli sjuk denna gången!

Måste fixa pass! På fredag ska jag dra till passcentralen och fixa det. Jag har ju bytt efternamn. Sen så går ändå passet ut i sommar. Så det är ju ändå dax. Fredrik ska ju ta sin andra spruta oxå. Nu i vecka tror jag. Fan e det redan en månad sen vi va där sist? Tiden går undan! Då kommer det gå fort till den 26 feb! 22.40 går flyget. Vi ska köra ett helkroppspass på gymmet innan. Så vi är trötta när vi sätter oss på flyget! Wiie! Jag vill åka nu! Jag har inget tålamod att vänta! :-)

.

Inga kommentarer: