onsdag 4 januari 2012

Onsdag 4e Januari - 2012.

På bussen till jobbet, igen. Som vanligt jobb onsdag -22.00, torsdag -18.00.

Har datorn med mej idag. Ska pilla lite med nyårsbilderna. Fredrik va flitig på att fota. Annars tror jag inte det va så mycket på schemat på jobbet idag. Åker hem i kväll för Fredrik skulle va hos mej idag efter jobbet. Han har ju sitt mixerbord hos mej. Han kan lika gärna pilla med det när inte jag e hemma. Blir ganska jobbigt för mej och sitta och lyssna på musiken som läcker ur hans lurar. När han mixar och trixar. Igår stod han där ett bra tag. När jag försökte kolla på tv. ;-) När vi flyttar ihop till en 3:a så får han ett eget rum att väsnas i! Fast de e klart. Det hade ju vart värre om han spelat trummor. Så jag ska väl inte klaga. Haha. Ibland e det ganska skönt när han står där. Då kan jag greja med mitt lixom. Men det passar ju bättre när jag inte e hemma. :-P Men man ska aldrig hämma någons framgång. Jag e stolt över honom. <3

I helgen e det ju hundmässa! Jag vill dit! Hoppas Texas ras e med. Ska kolla upp de, brukar ju stå i tidningen. Hade ju tänkt att ta en lugn helg. Då kan man ju passa på med sånt. Kolla på vovvar. Undra om jag får med mej honom bara?

Hörs under dagen! Ciao.

.

Inga kommentarer: