torsdag 26 januari 2012

Torsdag 26e Januari - 2012.

Heej hallå!

Idag fick jag kliva upp själv. Igen. Fredrik började jobba senare. Fick inte ens pussa honom hej då.. "väck mej inte till morgonen e du snäll" sa han igår när vi skulle somna. Suck. Så jag fick väl smsa en Puss när han vaknat. Han e känslig den där grabben. Sömnen e tydligen prio ett. Som en bebis. ;-)

Ja jag jobbar nu då. Vi sitter i bilen och ska dra iväg på lite grejer idag! Underbart! Blir nån timme på jobbet sen bara! Jag har fixat maten nu på förmiddagen som vi kan äta när vi kommer tillbaka.

I kväll då? Jag slutar ju 18. Få se om det blir gymmet i kväll eller om jag vilar. Springer jag i dag så kommer jag vara helt slut i morgon när jag ska träna stryka på förmiddagen. Så om jag tränar i dag finns bara ett altenativ och det är jag kör styrka i kväll och springer i morgon. Så blir det iaf ett dygn efter löpningen som jag kommer kunna vila tills nästa pass. Tränar jag i dag så blir det 6 pass denna veck. Överkurs? En aning. Jag brukar ligga på 3-4 pass annars. Men nu när man kör löpning oxå så blir det ju att man tränar fler pass. För att få ihop allt.

I kväll är det biggest loser. Jag gillar bantningsprogram. Jag gillar egentligen alla program där människor gör stora förändringar i livet. Lyxfällan e ju oxå ett av mina favoritprogram. Undra bär det börjar igen? Så blir det nog att vi kollar klart filmen vi började se igår.

Solen skiner! På med brillorna!

Inga kommentarer: