fredag 13 januari 2012

Fuck!

Fy fan vilket jävla pass de blev!

Började dum som jag e med och springa. Skulle bara värma upp i 10 minuter. Det slutade med att jag sprang en halv mil, och förbättrade mitt resultat sen sist jag sprang med 6 minuter! Sen skulle jag köra ben. Det gick ju inte alls. Helt jävla slut efter löpningen. Satte mej ner och andades ett tag. Sen körde jag bröst och biceps en timma. Avrundade med mage. Sen in i solariet en kvart.

Nu är jag hemma! Och jag måste duscha! Det e så jävla skönt att ta på sej sina svettiga träningskläder igen efter att man solat - not. Man inser inte att de e genomblöta förrän man solat och de blivit kalla. Ska hoppa i ett bad om en stund. Men först ska jag få i mej nått att käka. Har ju bara druckit denna smoothie:n i morse, plus en proteindrink nu.

Hörs senare! Ciaoo!

.

Inga kommentarer: