fredag 20 januari 2012

Fredag 20e Januari - 2012.

God morgon!

Vi är uppe! Jag och Texas! Kollar på
Vakna med the voice. ;-)

Ska ut med vovven och äta frukost. Sen in till stan och fixa med min dator. Det har försvunnit en grej i den. När jag va inne på Mac forum sist så bad de mej komma in med datorn. Så nu ska jag ta tag i saken.

Efter att jag varit på Mac forum ska jag hem till en kompis och hennes bebis. Därför bakade jag kladdkaka i går. Bäst att ta med egen fika att bjuda på. Så man inte riskerar att få i sej socker.

På tal om socker. Debatt tog ju upp lchf igår. I en kvart. Jag trodde hela programmet skulle handla om lchf. Misslyckat. Men däremot har Expressen en bilaga om lchf i dag så den ska jag gå förbi och köpa!

När Fredrik slutat ska vi till gymmet. Köra veckans sista pass. Rumpa och ben och avsluta med cross:en!

Hörs under dagen!
.

Inga kommentarer: