onsdag 11 januari 2012

Bok och mat.

Jag har läst 3 böcker samtidigt. Nu har jag läst ut en av dem och är inne på att läsa ut den andra. Äter min middag oxå. Köttbullar och broccoli. Nu va den slut och i morgon får jag äta soppa.

Har planerat in en helg i Sunne. Har inte varit där sen i början av september. På tok för lång tid emellan besöken. Men det har varit så mycket nu. Får vänta lite till. Åker upp efter Thailand. Sista helgen i mars och firar mamma samtidigt som fyller 49 år! Nästa år fyller hon 50! Då är Thailand planerad igen! :-) hela familjen drar tillsammans!

2 timmar kvar till sängen och en film. Jag längtar! Trött idag. Gött med ett "kortpass" i morgon. Efter jobbet ska jag hem och lämna Texas och sen raka vägen till gymmet! Rumpa och ben! Ensam va de. Men Fredrik kommer hem till mej när han är klar. Då ska det mysas! <3

.

Inga kommentarer: