måndag 30 januari 2012

Måndag 30e Januari - 2012.

Halloj!

Jag befinner mej på ön. Jobbar! Vi sitter i en bil och ska över till en annan ö. Måndagar och onsdagar gör vi samma resa. 9.30-14.00. Jobbar till 22 som vanligt. Och i kväll sover jag själv! Blir att hoppa i säng med en gång! Klockan ringer tidigt i morgon, jag ska köra 2 pass på gymmet! Ett pass kondition och sen ett pass styrka - bröst och triceps. Men jag vet inte vilket jag kör på förmiddagen/eftermiddagen. Bäst vore det ju att börjar med kondition på morgonen, när man har som mest energi. Men samtidigt så kommer jag väl va trött sen och inte orka med styrkan. Men jag får hjälp med vikterna på eftermiddagen, då jag kör ihop med Fredrik. Alla löpband brukar vara upptagna på eftermiddagen oxå. Jag gör nog så. Förmiddag: löpning / Eftermiddag: styrka.

Solen skiner i dag! Och det va ljusare när jag kom ut till jobbet! Underbart! Vi går mot ljusare tider! Om 4 veckor befinner vi oss i Thailand! Just därför står man ut med detta väder vi har här. När vi kommer hem tillbaka så hoppas jag på att våren har anlänt!

Ha en grym dag!

.

Inga kommentarer: