måndag 9 januari 2012

Parfym och Sprit.

Hej hopp!

Tvtid på jobbet. Jag har precis ätit min middag. Lax och broccoligratäng med spenat! Nyttigt värre!

Hemåt om 2 timmar. Och som vanligt så sover jag själv i natt. Mondaynight. Men vad det verkar så är Fredrik typ ledig i morgon. Bara en sväng tidigt dit. Så jag hoppas att han kommer och kryper ner i min säng till morgonen. Så ska vi gå denna PW:n tillsammans. Ska träna med Erika och Johan i morgon som sagt. Mellan typ 15-17. Lära oss lite nytt. Ryggen ska kröka när jag går därifrån! :-P ska försöka lägga in lite kondition oxå. Men jag e fan så lat! Men jag måste! Börjar lite lätt i morgon efter passet.

47 dagar kvar till Thailand! Vi har beställt 8 liter sprit och en varsin parfym på taxfree:sidan. Jag va på Grand och luktade mej fram. Hittade 5 stycken. Tog med parfym provbitarna så Fredrik fick lukta. Han kom fram till 2. Så de kanske bli båda! ;-) måste pip släpa upp sommarkläderna oxå. Så jag får tvätta det som jag ska ha med mej på resan. Men de gör jag närmare resan. Ska försöka hitta en bikini till innan jag drar. Om affärerna hinner få in bikini innan jag drar.. Slutet av februari kan va ganska taijt.

Nej nu blir det en kopp te. Hörs i morgon! Jag lär inte orka blogga mer idag. Bussen hem tillägnar jag åt musik och avslappning!

.

Inga kommentarer: