onsdag 11 januari 2012

Hemmagjorda Köttbullar!

Lite mer än halva passet e gjort. Vi har varit ute och promenerat i 45 minuter. Sen fixade jag käk till dem. Jag åt hemmagjorda köttbullar som jag och Fredrik gjorde igår, med broccoli, gräddsås och lingon till! Lika gott i dag som igår. Blir samma till middag i kväll.

Nu sitter jag med min dator. Dötid på jobbet. Har gjort de jag ska ha gjort med andra ord. Då kan man ta sej en liten paus. Sitter och fixar med designen på bloggen lite. Så grå och tråkig va den. Vädret får stå för grått och tråkigt. Det har snöat i göteborg 2 gången sen denna vintern startade. Idag är det 6+ ute, det har visserligen varit sol idag. Det gnäller jag inte över. Sen tycker jag att det e skönt att slippa frysa när jag går upp tidigt för att jobba. Under väntan på bussen.

Texas ligger självklart här med mej. Som vanligt, den lilla svansen.

Nej nu ska jag fortsätta här. Håller oxå på att rensa bilder på fejjan. Dax att avtagga bilder som e fula och suddiga! Och på varannan bild håller jag i någon form av alkohol! Inte bra!





Hej så länge!
.

Inga kommentarer: