tisdag 24 januari 2012

Tisdag 24e Januari - 2012.

Hej hopp!

Vaknade 05.45 av att jag va sjukt kissnödig! Drack väl en del vatten igår när jag sprang. Somnade om efter att jag lättat på trycket. Sen ringer Fredriks telefon, 06.30. Han måste jobba! Va fan! Han skulle ju va ledig! Sen kunde jag inte somna om. Lika bra att kliva upp med Fredrik. Åt frukost oh drog till gymmet! Men fan va jobbigt det va! Jag körde utan superpump och sen va jag helt slut i kroppen efter löpningen igår. Så det va ett segt pass idag. Körde bröst och lite biceps. Plus lite mage!

Nu håller jag på att fixa lunchen. Frankie och Nellie kommer ju hit sen. Fredrik ringde nyss och sa att han redan slutat. Gött! Så han kommer hem efter träningen och käkar lunch med oss.

Jag ska dammsuga en snabbis och duscha, fixa mej. Sen ska jag slänga i en tvätt.

Ja det va min förmiddag de. Och ja, jag e skit trött nu! Puuh!

Psst! Det där med att träna innan jobbet kan jag lägga ner! Jag har insett att jag inte pallar det. Blir ändå inget bra pass. Det tar ett tag för min kropp att komma igång. Lågt blodtryck. Passar på att vila på mina jobbdagar. Jobbar 3, tränar 4. Det får bli så.

Hörs senare! Nu ska jag dra fram dammsugaren!

.

Inga kommentarer: