tisdag 3 januari 2012

In bed.

Kunde såklart inte hoppa i säng och sova direkt jag kom hem. Först käkade jag lite julskinka som svärmor skickade med hit igår. Sen plockade jag ihop efter att jag stökat ner i klädkammaren. Plockade ur min jobbväska och plockade reda på all tvätt som ska fixas i morgon. Efter det tömde jag minneskortet till kameran. Förde över bilderna till lilla äpplet. :-) finns några bilder som bör slängas. Haha.

Jag ligger nu i sängen. Funderar på om jag ska låta Texas sova vi mina fötter under täcket där han nu ligger. Eller om jag ska skicka ner honom till korgen. Det är ju mysigt att ha honom i sängen. Men jag kanske förvirrar honom. Han får ju inte ligga här när Fredrik är här. Jag behåller honom här, han e så varm och mysig. <3

Jag slår på en film. Så somnar jag nog snart. I morgon ska jag sova ut. Så ingen klocka ställd.

Natti natti.

.

Inga kommentarer: