måndag 23 januari 2012

Träna! (f*ck!)

Japp nu sitter jag på bussen hem. Bara lämna av vovven, pussa pojkvännen, byta om och hälla i mej SP. Sen raka vägen till gymmet! Jag har aldrig varit så opepp. Men va fan! Nån gång ska man vara det oxå! Drog igång min favorit låt på gymmet. Så nu känns det lite bättre. Jävla Fredrik som redan tränat! Hade ju varit lite lättare att ta sej till gymmet om man oxå skulle it. Men han står och mixar hemma. Det gör oxå att jag vill hemifrån! Så jobbigt att höra detta (o)ljud hörlurarna för! ;-)

Va fan!! Jag satte mej på fel buss ju!! Jävla skit! Såg det nu!! Jaha.. Nu tar det lägre tid att ta sej hem. Måste byta i stan. Fan! Va trött jag blir på mej själv! Är i Majorna när jag hade varit 10 minuter hemifrån med den andra bussen nu. Suck. Men Majorna e ju fint!

.

Inga kommentarer: