fredag 20 januari 2012

Klant-Jenny!

Jag va inne med mitt lilla äpple (min MacBook PRO) det har blivit nått galet med den. Systeminställningar e borta! De sa att de aldrig sett problemet förut.. Så nu tyckte de att jag skulle köra skivan som följde med datorn och installera om allt. Vilken skiva? Säger jag då. Haha. Jag har inte nått minne av nån skiva. Och skivan ska tydligen va speciell för just min dator. Så jag hoppas verkligen att skivan ligger nere i lådan i källaren. Annars vet jag inte vad jag gör! :-( jäkla skit! De sa att man kunde lämna in den på service och få den fixad. Men då blir jag väl ruinerad! Hittade jag skivan så skulle jag komma tillbaka och få hjälp av dem. Snälla grabbar!

Nu sitter jag på vagnen till Frankie och hennes bebis. Jag har kladdkaka och grädde med i väskan. Och en sallad till lunch. Vi skulle förbi chilli efter fikan. Stannar nog tills Fredrik slutat så kör vi på gymmet där, sportlife backaplan.

.

Inga kommentarer: