tisdag 3 januari 2012

Tillbaka i soffan.

Jag har tvättat klart. Jag har oxå gjort frukost både till mej och Fredrik. Som vi ska ha med oss till jobbet. Slängde ihop en lchf pizza och blomkålsmos. Nu behöver jag nog inte stå vid spisen mer idag. Mer än värma pizzan när det är dax att käka den.

Jag ska snart dra igång med städningen här hemma. Dammsuga, damma och skura. Träning och Frölunda får vänta tills en annan dag. Jag är för förkyld för att stå på bandet och svettas.

Jag har kletat in håret med ricinolja. Första dagen idag. Får sitta i en timma. Sen ska jag skölja ur det. Har haft på ögonfransarna oxå. De kanske oxå växer av det. ;-)

Ska ner och hämta ut paket sen. Tar med mej Texas så han får röra på sej lite. Väntar paket från hm, Nelly och laredote! Massa träningkläder och lite underkläder.

Jag häller i mej massvis med vatten. Känns som det kan hjälpa mej rensa ut förkylningen. Sköljer kroppen och kissar ut det. Kan ju alltid hoppas.

.

Inga kommentarer: