måndag 2 januari 2012

Måndag 2e Januari - 2012.

Nu är ett nytt år och ny vecka här. Måndag och Jenny ska jobba. Sitter med Texas i famnen och väntar på bussen. Idag mår jag bättre. Det va länge sen jag mådde så dåligt efter en fest. Hade ångest i varenda kroppsdel. Ångest för vad? Ja det kan man undra. Alkoholen ger en ångest, sen försvann en hel dag genom att sova/ligga bakis. Vi va ju inte hemma förrän 8 på morgonen. Festen va slut vid 6.30. Jag hade lätt åkt hem tidigare, men Fredrik hade fixat skjuts hem, och de skulle komma när festen va slut. De kom aldrig. Så vi fick vänta på en taxi istället. Och åkte hem till mej. Va ju tänkt att vi skulle sova i Frölunda. Jävla tur att vi åkte hem till mej. Vaknat med den baksmällan i Frölunda hade inte vart så kul. Sin egna säng e bäst! Vaknade vid 11 och kom ur sängen vid 12. Satte mej och kollade på tv. Sen deckade vi i soffan. I Fredrik armar sover jag som bäst. Vi fixade käk vid 18 tiden. Då hade vi inte ätit på 24 timmar. Man mår ju lite bättre när man fått i sej lite käk.

Idag jobbar jag som vanligt på måndagar till 22. Och i morgon e jag ledig igen! :-)

Hörs under dagen!

.

Inga kommentarer: