onsdag 25 januari 2012

Onsdag 25e Januari - 2012.

Goddagens!

Jag e på jobbet! Som vanligt på onsdagar. Svårt att ta sej ur sängen i morse när jag visste att Fredrik skulle ligga kvar! Men upp kom jag.

Skulle ha varit en aktiv dag idag egentligen. Men det blev ändrade planer i sista sekunden. Så det blir lugnt. Ännu segare när jag vet att Fredrik e ledig. Men han skulle fixa med massa idag. Spruta nummer 2 ska han ta! :-) så är han sen skyddad i Thailand.

Åker hem i kväll. Så då känns inte de 2 passen som ett enda långt pass. I morgon slutar jag ju 18. Sen helg! Vill inget annat än att jobba in alla timmar nu så jag kan åka till solen! Men det är ju inte jätte långt kvar. I morgon är det den 26:e och då är det exakt en månad kvar.

Nej, det finns inte så mycket att blogga om. Ha en trevlig dag!

.

Inga kommentarer: