måndag 23 januari 2012

Fan va underbart!

Jag kom till gymmet! Skulle köra axlar och biceps. Körde uppvärmning innan. Skulle bara köra 10 minuter. Det blev en halv mils löpning istället och jag förbättrade halvmilen med 2 minuter! Kutade som fan!

Nu har jag kommit på att om jag går upp en timma tidigare på morgonen så kan jag gå och springa en halvmil innan jobbet. Så kommer Fredrik förbi gymmet med Texas efter jag tränat, och så kan jag ta bussen därifrån. Bra va? Så behöver jag inte ha dåligt samvete att jag inte tränar på mina jobbdagar. Så kan man ha vilopaus på helgerna. Vi får se om jag kommer upp. Men ska försöka på onsdag. 05.00 får jag kliva upp. Träna mellan 05.30 - 06.15. Så hinner jag duscha oxå!

Sitter i mina träningskläder än. Har hällt i mej en smoothie och ska hoppa in i duschen bara jag bloggat klart. Blir en film, mysa! Fredrik är ledig i morgon med mej. Hur underbart e inte det? Jag älskar när man få oförväntade lediga dagar tillsammans!

Hörs i morgon! Nu ska det mysas med mitt hjärta! <3




.

Inga kommentarer: