lördag 21 januari 2012

Lördag 21e Januari - 2012.

God morgon!

Vi är snart på jobbet. Me and my dog. Det är 0 gradigt ute. Men det är ljust! Det går mot ljusare tider! Underbart ju!

Idag har jag med mej min dator. Och instruktionsboken! Datorn är ett år gammal. Men jag tyckte det va dax att jag kanske lär mej lite mer om den. Kan ju tro att jag köpte en Mac enbart för att den är snyggare? ;-) det va nog så..

Jag ska nog övernatta där idag. Eftersom jag jobbar i morgon oxå. Ta en kvällspromenad runt på ön med Texas.

Ingen träningsvärk idag, konstigt nog. Men jag e desto stelare i ben och rygg. Blir att träna lite på jobbet i helgen. Har lite ångest att det blir tre dagars vila nu. Ofrivilligt. I morgon hade jag visserligen hunnit med ett pass då jag slutar 18. Men gymmet stänger 19. Och jag e inte hemma förrän 19..

Nu är jag över med båten. Hörs senare under dagen!

.

Update!! Kom på att om jag jobbar till 22 i morgon och slutar 18 på måndag istället. Så tjänar jag både mer pengar och hinner träna på måndag då gymmet är öppet till 21 då! Yes! Bara 2 dagars vila! 

.

Inga kommentarer: