tisdag 31 januari 2012

Tisdag 31e Januari - 2012.

Goddag!

Vaknade när klockan ringde 8! Upp och hoppa! Ut med vovve, fixa frukost. Fixa frukost för i morgon och på torsdag både till mej och Fredrik. Jag fick till och med ihop mat (lunch/middag) för 3 dagar. Så nu kan spisen få vila en stund.

Jag är på gymmet nu. Ingen energi alls! Känner mej helt tom! Jag går på hastighet 5 nu. Jag brukar värma upp på 7. Ingen superpump idag. Jag ska försöka sluta med den. Det betyder alltså att jag kommer få börja ta koffeintabletter för att orka med detta. Jag har så svårt att komma igång med fysiskt krävande aktiviteter på morgonen. Men idag tog jag nog fan priset. Har ju ändå varit vaken i 3 timmar. Jag tvingade mej själv till gymmet. Gör jag inga bra resultat detta pass, så har jag en chans till i eftermiddag.

Hörs när jag svettats klart. Ska försöka springa en halv mil och köra mage.

.

Inga kommentarer: