onsdag 18 januari 2012

Hemma!

Möte 3,5 timma! Och mina timmar för Thailand e lösta! Underbart! Jag kommer hem den 12 mars och lyckas ändå få ihop 161 timmar på resterande dagar i mars! ;-) behöver jag inte bli fattig efter resan.

Efter mötet tränade jag med Becca. Vi körde lite rygg, lite bröst, lite triceps och lite mage. Och babblade däremellan. Hon e fan stark för att inte ha tränar så mycket!

Nu sitter jag i mina träningskläder oh funderar på om jag ska dammsuga eller om jag ska gå till gymmet och köra att pass till.. Haha. Nej jag städar nog. Jag är själv hela kvällen. Erika skulle komma förbi sen och hämta sin väska som hon lämnade här i helgen. Annars har jag inget mer inbokat för kvällen. Japp! De får bli städning. Och sen en film. Så kommer Babe sen när han e klar och sover med mej.

I morgon då? Inte en aning. Träning vid 16. (löpning igen!!) Dega på soffan? Knappast. Det har jag skit svårt för. Nått ska jag nog hitta på. Långpromenad med Texas! Skulle ha hälsat på en kompis med bebis i morgon. Men vi flyttade det till på fredag förmiddag. Jo jag kan ju åka till till mac forum och få hjälp med min dator! Det e nått galet med den!

Nej nu får jag sätta igång! Köra några situps oxå! :-D

.

Inga kommentarer: